
گالری آزمایشی 3
اصطلاح دیجیتال مارکتینگ به عنوان زیرمجموعه ای از مدیریت بازاریابی و تبلیغات مورد اشاره قرار میگیرد.
دیجیتال مارکتینگ چیست؟
این دوره مهارتی شامل مجموعه ای از ابزارها و فعالیت هایی است، برای بازاریابی محصولات و خدمات در بستر دیجیتال
مانند: وب و اینترنت، موبایل، سایر ابزارهای دیجیتال(Inestsgram, Facebook, Youtube,....)
---ابزارهای دیجیتال مارکتینگ:
- بازاریابی توسط موتورهای جست و جو(SEM)
- بیهنه سازی برای موتورهای جست و جو(SEO)
- بازاریابی محتوا(Content Marketing)
- بازاریابی درونگرا(Inbound Marketing)
- بازاریابی شبکه های اجتماعی(Social Media Marketing)
- بازاریابی تاثیرگذار(Influencer Marketing)
- استراتژی محتوا(Content Marketing)
- تبلیغاتبراساس کلیک(PPC)
- ایفلوئنسر مارکتینگ(Influencer Marketing)
- موبایل مارکتینگ(Mobile Marketing)
- ایمیل کارکتینگ(Email MArketing)
- بازاریابی ازطریق همکاری در فروش(Affiliat Marketing)
- تولید محتوا(Content Produce)
مهارت پیش نیاز برای آموختن این دوره ICDL است که کانون مهارت آموزی آصف این دوره را به دو صورت مجازی و حضوری ارائه میدهد.
علاوه بر این دیجیتال مارکتینگ را برای اولین بار با مدرک بین المللی فنی و حرفه ای بیاموزید در کانون مهارت آموزی آصف
408 بار
بازدید
1 دقیقه
زمان مطالعه
بدون گفتگو
تعداد دیدگاه