مقاله آزمایشی 1

یادگیری الکترونیکی، به معنای یادگیری از طریق شرکت در دوره های آموزشی – رایانه ای، با استفاده از انواع چندرسانه-ای، لوح فشرده، اینترانت و اینترنت تعریف شده است. برنامه¬های یادگیری الکترونیکی از طریق رایانه با استفاده از چند¬رسانه ای به صورت شنیداری یا متن نوشته، صوت، تصویر، پویاسازی یا ویدیو عرضه می¬شود. در این برنامه¬ها می¬توان انواع رویکردهای یاددهی – یادگیری را به کار برد. اما انتخاب رویکرد مناسب و اثربخش در کیفیت تجربه یادگیری الکترونیکی مستلزم شناخت شرایط، سطح آگاهی و نیازهای یادگیرنده و نوع محتوای آموزشی می¬باشد 
از نگاهی دیگر آموزش الكترونيكي به مجموعه وسيعي از نرم افزارهاي كاربردي و روشهاي آموزش مبتني بر فناوري گفته مي¬شود كه شامل آموزشهايي بر پاية رايانه، وب، اينترنت و همچنين كلاسها و دانشگاههاي مجازي و … است. به عبارتي ديگر آموزش الكترونيكي عبارت است از استفاده از فنآوري اطلاعات در امر آموزش. آموزش الكترونيكي از قابلیتهای شبكه¬هاي كامپيوتري، تكنولوژيهاي اينترنت، شبكه¬هاي ماهواره¬اي و علوم جديد ديجيتالي بهره مي¬برد و در اصل هنر استفاده از تكنولوژي شبكه¬ها به منظور طراحي، انتخاب، تحول و اداره فرايند آموزش است. آموزش الكترونيكي به واقع تحويل محتواي آموزشی دروس از طريق محيط¬هاي الكترونيكي از قبيل اينترنت، اكسترانت، ماهواره، لوح¬های فشرده سمعي و بصري، تلويزيون و غيره مي¬باشد. اين نوع آموزش به جاي تمركز روي نيازهاي آموزش دهندگان و مؤسسات روي نيازهاي يادگيرندگان تمركز مي¬كند .

 

515 بار

بازدید

2 دقیقه

زمان مطالعه

1 گفتگو

تعداد دیدگاه

دیدگاه (1)

This comment was minimized by the moderator on the site

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که...

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

ادامه
هنوز هیچ دیدگاهی ارسال نشده است.

ارسال دیدگاه

  1. ارسال دیدگاه به عنوان مهمان ثبت نام یا ورورد به ناحیه کاربری.
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک موقعیت شما